6 Ocak 2010 Çarşamba

Olgun Şimşek sen ne ettin bana böyle ya..!

Evet OLGUN ŞİMŞEK, haftalardır insanlar facebook'ta senin türkünü dinlemekten bi harap düştüler :) ben dahil...
Ahh ses güzel, söz güzel, saz güzel, daha ne diyimm. Yüreğine sağlık Olgun Şimşek.
"Otur Baştan Yaz Beni" türküsünü duyduğumdan beri dinliyorum...
Sırf bu türküden dolayı Kapalı Çarşı dizisini izler oldum.
İyi ki de izler olmuşum dizi çok kaliteli ve güzel bir konusu var.
Bu türküyü internette ararkan Olgun Şimşek'in bir başka türküsüne rastladım, "Yar Demedin" ...
Dinledim ve "Yar Demedin" türküsü bana çok tanıdık geldi. Hem de her hafta takip ettiğim Canım Ailem dizisinden. Sadece bir bölümünde seslendirilmişti bu insanın ruhuna hitap eden türkü.


Kapalı Çarşı Dizisinden... Otur Baştan Yaz Beni

Üflediler söndüm
Karanlıkta gördüm
Heç bilmezdim amma
Derdin deymiş bekledim

Aklım nasıl şaşkın
Sevdan beni taşkın
Sen görmessin amma
Narındayım ben aşkım

Bak içime gör beni
Tut elimden yak beni
İstemezsen bu aşkı
Otur baştan yaz beni
Söz: Neşe Şen Beste: Cem Yıldız Yorum: Olgun Şimşek
Canım Ailem Dizisinden...Olgun Şimşek'in yorumuyla süper parçaa...
Yar Demedim

Ey sevdiğim birgün bana
Yar demedin yar demedin
Gece gündüz tenhalarda
Ağlayanım var demedin
Ağlayanım var demedin
Var demedin yar...
Seni sevmek suçmu bana
Ağlıyorum yana yana
Bir merhem verip yarana
Sür demedin sür demedin
Sür demedin sür demedin
Sür demedin sür demedin yar...
Bir gün bana gülmedin
Göz yaşını silmedin
Bir ömür koştum peşinde
Gel demedin gel demedin
Gel demedin gel demedin
Gel demedin yar...
Burdan dinleyebilirsiniz...
http://www.izlesene.com/video/muzik-olgun-simsek---yar-demedin-canim-ailem-2009-hq/1300492

2 yorum: