8 Ocak 2010 Cuma

4 8 15 16 23 42 ouuaawwwwww

4 8 15 16 23 42 gizeminden sonra yeni sezon posterindeki gizem için ouuaawwwwww
diyorum artık... Çok Beğendim...

Lost'un 6. sezon posterine dikkatlice bakanlar
“THE FINAL SEASON”
yazısındaki hiyerogrifleri fark etmiştir.

Lost 6. sezon posteri Brown Üniversitesi‘nde Egyptoloji profesörü ve Eski Batı Asya Kültürü Dersleri bölüm başkanı olarak görev yapan Dr. James Allen‘a götürülmüş. James Allen posteri inceledikten sonra yaptığı açıklamada şunları söylemiş;
Hiyeroglifler, sadece iki cümleyi temsil ediyor.
Rehber kim? Lider kim?

4 yorum:

  1. aowouauw diyorum ben de :D

    yuh ya bu senaristlerin kafası ne şekilde çalışıyor merak ediyorum.

    not: lost bitmesiiiiiiiin :)

    YanıtlaSil
  2. başlığı görünce lotoyu buldun sandım :p

    YanıtlaSil
  3. Ulan j.j Abrahams

    adamı deli eder bu eleman ya :D

    hadi 1 aydan az kaldı bakalım.Bekliyoruz

    YanıtlaSil
  4. ayy düşünenbalık yorumuna çok güldüm canım, inşallah hep birlikte tuttururuz lotoyu :)
    FKB bencede lost bitmesin, nasıl çalışıyorsa senaristlerin kafası, üstüne dizi tanımıyorum...
    csyasoo bende günleri sayıcam nerdeyse çok merak ediyorum ama daha 4. sezonu bitiriyorum, sonunu nası getiricem bilmiyorum.

    YanıtlaSil