5 Ocak 2010 Salı

Crowe ve Blanchett - ROBIN HOOD

Ben izlemekten bunlarda çekmekten bıkmadılar ama tabiri caizse "zevkten dört köşe" durumundayım duyduğumdan beri... Kadro çok iyi Russell Crowe, Cate Blanchett...


Bu hikaye hep iyi kadrolarla çekildi,
E.Flynn, S.Connery,
K.Costner, A.Hepburn,
Şimdi de Crowe ve Blanchett, ikiside bu film için biçilmiş kaftan bence.
Cate Blanchett'in bu tür filmlerdeki başarısı zaten tartışılmaz.
Dönem filmlerinden ondan başkasını düşünemiyorum
ve yakıştıramıyorum kimseyi zaten.

Russel Crowe yeşil tayt ve tüylü şapka ile nasıl olacak görücez :)
diyecektim ama fotoğraflarını gördükten sonra "erkek adamı tayt bozar" düşüncesiyle davranmış olacaklar ki kostümlerde tayt göremedim.

Neyse epik dönem filmlerine bayılırım.
Son olarak Russell Crowe "State of Play"de epey kiloluydu burada iyi çıkmış :)

Epik tarihi filmler ustası Ridley Scott "efsanenin arkasındaki gerçekler" sloganıyla sergiliyor filmi bize ... Gösterime kadar merakla bekliyorum bakalım.

Gösterim Tarihi:14 Mayıs 2010

fragmanı izlemek isterseniz; http://www.robinhoodthemovie.com/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder