25 Ocak 2010 Pazartesi

Hilmi arkadaşım ve beni dinlemeden yargılayan arkadaşlarım lütfen okuyunuz !!!

Hilmi merhaba, ben kampanya yazılarını yeni yazılarıma yer açmak için kampanya sonuçlandığında kaldırırım...
Senden hediyelerimin geldiğini fotoğraflı yayınlayabilmek için yarışma yazını kaldırdım, kaldırdığımda yarışman bitmişti zaten bir faydası yoktu o yazımın orda olmasının lütfen böyle yapma arkadaşım.
Gelen hediyelerimin fotolarını çeker çekmez (bir sorun yaşıyorum) yazımı yayınlayacağım.
Farkındasan kampanyanda kargo alıcıya ait diye belirtmemene rağmen ben bunu sorum yapmadım kargoyu ödeyerek aldım arkadaşım senin sorun yaptığın şeye bak.. neyse tüm arkadaşlara sevgiler...


ayrıca maille size defalarca hediyelerimi ALDIM DİYE TEŞEKKÜR ETTİM SİZİN BENİM HAKKINDA YAZDIĞINIZ YAZIYA BAK...

11 yorum:

  1. bu yazımı hilmiye diyorum bey demek bile istemiyorum onun bloğada yazdım ama yayınlamaz buyuk ihtimalle burayada yazıyorum burda ayyımlanır çünküü buyazım ona hilmi bey gercekten yaptığınız büyük ayıpp ayşegül hanım halkında konustunuz seyler çok sevimsiz seylerr diyorumkıı demekkı ben sizden iyiki bişey kazanmamısım iyiki bloğunuzu izlememişim yada çekilişe yarışmaya herneyse iyiki katılmamamışım demekkı kazan saydım ve fırsat bulamayıp hemen blogumda hedıyelerı yayımlayamasaydım bu laflarıı ben işiticek olucaktım allah senın gazabından korusunn hediyendee kalsınn kargo parasını ben odedıkten sonra o hediyenın benım için bi anlamı yokk valla kendıne güvenıyosan hediye dağat sonra bişeylerin altına sığınma bence öğrenciyim falan bunlara insanların karnı tokk çirkin şeylerr çok terbiyesizce seyler bunlarr çok...

    YanıtlaSil
  2. sayın recep hilmi tufan bu sekilde isim vererek aysegül arkadasımı madur bırakman hiç hoş değil
    kendisi blogunda sizin hakkınızda bir acıklama yapmış bunu okudunuzmu
    http://aysegulongelen.blogspot.com/2010/01/hilmi-arkadasm-ve-beni-dinlemeden.html
    bazen bende kampanyası bitmiş olan kampanyaları siliyorum blogumdan fazlalık yapmasın diye
    ama bunun kazanıp kampanyayı kaldırmakla alakası yok bence
    kazanacagını kimse bilmez
    ayrıca ödettiğiniz kargo ücretleri cok aşırı bencede
    11 tl 7tl ben iyiyki katılmamışım katılsam bu ücreti verdiğime içim yanadı hediyelikten cıkmış 11tl verilen bir kargo.kazandımıa sevinemezdim acıkcası
    öğrencisiniz madem not düşebilirdiniz kargo ödemeli diye
    ve ptt kargo ile 3tl-5tl arasında gönderirdiniz 11 tl yerine.

    bu konuda da siz ayıp etmişsiniz bence aysegül öngelen arkadasım anlattıgınız gibi birisi değil
    onun adını soyadını bu sekilde kullanmanızda haksız

    YanıtlaSil
  3. Hep beraber anlaşmışsınız sanırım. :) Benim için sorun değil. Ancak ben bugüne kadar düzenlediğim ve gördüğüm bütün kampanyalarda, çekilişlerde kargo parası karşıya âit oluyor.

    Ayrıca yazıları silmenize hiç gerek yok çünkü Blogger'da yazı sınırlaması yok. Kasmayın yâni.

    Neyse ben özür dilerim. Daha fazla uzatmayayım da gazabım ulaşmasın sizlere.

    Saygılarımla...

    YanıtlaSil
  4. senin gazabın benı etkilemez valla anlasılcak bisey yokk sadece bende terbiyesizliğe yer yokk okadarr aynı durum senın basına gelse senın içinde aynısını yazardım

    YanıtlaSil
  5. evet hilmi arkadaşım anlaşılacak bir durum yok senin yazına nasıl yorum bırakıldıysa benim yazımada bırakılmıştır... aynı yazıların olmasının sebebi kendi bloğunda yayınlamazsan burda okunsun diye sanırım. zaten ilk yorumu bırakan arkadaşım bunu yazmış...

    YanıtlaSil
  6. ben 3yıldır kampanyalardan 500 ü aşkın hediye kazandım
    ve kargo ücreti 1kez bile vrmedim.yoksa hediyenin anlamı kalmaz.
    ayrıca bende blogumda sürekli hediyeler veriyorum kargo ücretini asla kazanan kişiye ödetmem
    bu hediye olmaktan cıkar çünki.

    YanıtlaSil
  7. Ayşegül arkadaşım .Görüyorum ki senin de haklı olduğun yerler var.Seni daha önce tanımadığım için ve dinleme fırsatım olmadığı için bir gaflete gelerek gereksiz bir yorum yaptım.
    Seni dinlemeden yorum yapıp, hoş olmayan bir kelime kullanarak , seni rencide ettiğim için özür dilerim.Gerçekten çok üzgünüm.Çünkü insanları kırmayı,üzmeyi hiç sevmem :(
    Hilmi beyin bloğuna da yazdım.

    YanıtlaSil
  8. merhaba VENÜS; teşekkür ederim, herşey tatlıya bağlandı, yanlış anlaşmalar giderildi. olsun bu vesileyle de olsa tanışmış olduk. sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. çok üzüldüm arkadaşım yaşadığın olaylar karşısında, birkaç kelam etmeden geçemedim ;
    senin yanındayız canım ve seni gayet iyi tanıyıyoruz sen içini ferah tut arkadaşım,olayı tatlıya bağladığınıza sevindim ;inşallah bu tarz olaylarla tekrar başbaşa kalmayız ....

    YanıtlaSil
  10. canım zeynebim, çok sağol... ne kadar güzel sizlerin desteği, çok seviyorum sizleri. tatsız bir anlaşmazlık yaşadık ama talıya bağlandı, bir sorun yok çok şükür. inşallah böyle tatsız anlaşmazlıklar kimse yaşamaz. sevgiler canım, öpüyorum.

    YanıtlaSil
  11. Bende çok üzüldüm...Hem karşı tarafın yaptığı hemde üslubu çok yanlış...Hiç hoşlaşmadım..Sen takma kafana seni bilen biliyor...Öpüyorum...

    YanıtlaSil