8 Ocak 2010 Cuma

Lost'un şifreleri "Son Yemek"

Ben henüz 4. sezondayım, TNT'den takip ediyorum her Pazartesi, ama 6. sezondan ipuçları veren aşağıdaki foto beni çok etkiledi.
Da Vinci'nin dünyaca ünlü, hatta romanlara konu olmuş tablosu "Son Yemek" defalarca yorumlanmış olup bir de LOST tarafından yorumlanmış...

Bu foto daki ipuçlarına gelelim;
- Masadakilerin hepsi, orijinal tabloda Hz. İsa’nın oturduğu yerde duran Locke’a bakıyor. Kâhin rolüne soyunan Locke, acaba yeni sezonda daadanın mistik yönlerini keşfetmeye devam edecek mi?
- Sayid ve Hurley’nin ayaklarının dibindeki kuru kafalar, yeni sezonda ölümün, bu ikilinin kapılarını çalabileceğinin bir işareti.
- Richard’ın yüzün de ki kırışıklıklar, onun nihayet yaşlanacağını mı gösteriyor? Eğer öyyeyse, adanın sihirli gücüne ne olacak?


Ünlü dizi The Sopranos da bu tabloyu yorumlamıştı bir dönem...

Leonardo da Vinci / Son Akşam Yemeği


3 yorum:

  1. merakla bekliyorum 6. sezonu...çok ara veriyorlar çok !!!

    YanıtlaSil
  2. Bende büyük bir hayranlıkla izliyorum.4.sezon bitti.Umarım fazla ara vermeden 5.sezonu izleyebiliriz.

    YanıtlaSil
  3. sopranosa bayılırdım.. tabloyu daha önce görmemiştim.yani sopranos tablosunu.. çok iyiymiş :)

    YanıtlaSil