12 Aralık 2009 Cumartesi

trendy and friendly Benim de Hediyelerim Var! diyor...

Esas sürprizini 100'ye saklayamayan, bu konuda sabredemeyen çok cici
bloger arkadaşımız NİLGÜN bloğu trendy and friendly'de
bizler için yılbaşı hediyeleri hazırlamış... Ne de iyi yapmış :)
Yılbaşı paketindeki ürünleride çok cici buldum.
teşekkürler, sevgiler.
hadi yine cümbür cemaat tıklamaya...
* Özel tasarım balerin gümüş küpeler
* Elizabeth Arden yüz yıkama jeli (50 ml)
* Top Girl Lip Gloss (Nude)
* YSL Siyah Rimel (Seyahat boyu)
Son katılım 15 Aralık Salı akşam 24:00

2 yorum:

  1. http://benimbihayalimvar.blogspot.com/2009/12/bunlarda-benim-hediyelerim.html

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin mavikuş, ne iyi yaptın...blogunuda inceledim çok zevkli seçilmiş hediyelerin var. tanıştığıma sevindim.

    YanıtlaSil