21 Aralık 2009 Pazartesi

SPARKLY PAGES'den hediyelerim geldi...

SPARKLY PAGES'den bloğundan kazandığım "KEŞKE GERÇEK OLSA" kitabı ve Maybelline Strawberry Carats Gloss geldi... Hediyelerimin ikisinede bayıldım.
Kitabın konusunu çok beğendim, çok zevkli bir kitaba benziyor.
Glossun rengini ise sanki kendim seçmişim gibi beğendim...
Ayrıca SPARKLY PAGES sen nasıl bir insansın arkadaşım;
hediyelerinin arasından bir de sürpriz çıktı. ÇİKOLATA... en sevdiğim çeşidinden
çok çok teşekkür ediyorum. Sevgiler...

4 yorum:

  1. güle güle kullan ve oku canım :))

    YanıtlaSil
  2. canım beğenmene çok sevindim.umarım kitabı da beğenirsin.bitirince yorumunu bekliyorum bana mail atarsan sevinirim.hepsini güzel günlerde kullan.kitap ve çikolata da favori ikilimdir:)

    YanıtlaSil
  3. canım kitabı bitirir bitirmez mail göndericeğim... okumadan sadece arka kapak yazısını okuduğum kadarıyla bile çok iyi bir kitap olduğunu düşünüyorum zaten, zevkli bir okuma olucak. Sevgiler...

    YanıtlaSil